Instagram

About Me

My photo
i still dream of you sometimes. Shhhh. Keep quite and continue reading.

15 August 2011

mimpi

ramai orang cakap mimpi ni mainan tido ?
setakat mana kesahihan nye tak pulak aku tau.
pe yang penting, bagi aku mimpi tu macam 1 petanda yang tuhan nak tunjuk kat kita samada baik atau buruk.
aku pun tak tau sangat bab mimpi ni.
aku bukan orang yang pandai tafsir mimpi.

kat sini, aku bukan nak cakap pasal pe maksud mimpi .
juz nak story kat korng mimpi aku yang pelik pagi tadi.
aku mimpi ak kena buang dari ukm .
yang lg parah nye, kat tempat baru tu aku selalu la kena dera.
memang tak tahan la.
sampai aku boley nangis dalam tido tu.
perghhhh ! dahsyat kan mimpi aku ?
ape-ape pun, aku tau tu sume mainan tido.
macam en boifren cakap, jangan caye sume tue.
mimpi je pn kn ?
hope tak jadi kenyataan la.
mati la aku kalau kena buang dari ukm.
HAHA :)

okeyyy. enough kot setakat nie.
siap2 nak wat keje rumah kejap then tros pegi kerja.

love u guys :)

No comments:

Post a Comment