Instagram

About Me

My photo
i still dream of you sometimes. Shhhh. Keep quite and continue reading.

19 August 2011

misi raya ni

now sume orang da start sibuk nak cri baju raya rite ?
so, macam-macam tema korang pilih.
macam aku jugakk.
tahun nie, tema family aku merah hitam.
ni sume inspirasi dari wedding sis member aku.
rasa mcm cantek plak warna merah.
and, aku pulak mcm teringin nak pakai kebaya merah hitam.

sini sana melilau aku cari baju kebaya tue.
masih dalam proses nak wat survey.
demand kan aku ?
nak yang paling cantek jer.
ape aku kisah.
duit aku kan. suka ati la nak beli apa pun. hee :)

ni antara contoh-contoh baju yang aku nak ;





kalau korang de jumpe kebaya yang murah area KL ni, pm ak ye. hee :)


okeyy la.
penat mengarut pagi2 buta nie.
bubye.

2 comments:

  1. syg..cntik belog..nice..semoga dpt carik baju tu eh yunk!!

    ReplyDelete
  2. thx sis. doakan taw dpt baju 2. hehe :)

    ReplyDelete