Instagram

About Me

My photo
i still dream of you sometimes. Shhhh. Keep quite and continue reading.

20 September 2011

no title ;)

morning guys ;)
sapu habuk dulu kat blog ni. fuhhhh =,=
rasa macam da berzaman2 tak update blog rite ?
nak wt macam mana, life since masuk sem baru ni asyik busy jer.
mana tak nye, class full everyday dari pagi sampai petang.
so memang tak ada masa la nak update2 blog nie.

okeyy; nak tgk tak betapa padatnye life saya skrg.
ni schedule terbaru saya setelah di update,
tertakluk kepada perubahan,
macam ape jer kan ? HAHA

ISNIN : 8-10 (academic communication 1)
10-2 (perakaunan kos )
2-4 (percukaian 1 )

SELASA : 11-2 (prinsip pengurusan kewangan )
2-4 (undang-undang komersan )

RABU : 8-10 (academic communication 1)
11-1 ( percukaian 1)
2-5 ( etika dan tanggungjawab sosial )

KHAMIS : 8-10 ( perakaunan kos )
11-1 ( perakaunan & pelaporan kewangan )
JUMAAT : 8-10 (undang-undang komersan )
10-12 ( perakaunan & pelaporan kewangan )
3-5 ( perniagaan antarabangsa )

okeyy , guyss. so how ?
mcm crazy jer kan schedule ni .
tapi, ni la schedule saya sepanjang sem ni.
so, sem ni kena hard LEBIH & LEBIH lagi !
yang penting, pointer mesti naik.

insyaallah, saya akan lakukan yang terbaik untuk masa depan saya sendiri.
bila pikir balik, rasanya macam2 benda kena korbankan utk capai apa yang kita nak kan ?
tp, itu semua utk kebaikan kita jugak.
biar kita susah sekarang, jangan susah masa depan nanti.

so, PIJA HISHAM;
please take note ye ;
1) kena lebih rajin study sem ini.
2) kena korbankan masa enjoy2 semua ni. enjoy jugak, tapi yang penting study come first.
3) buat semua projek & assigment dengan sebaik mungkin.
4) study lebih awal. jangan nak study last minit.
5) buat revision dulu before masuk kelas.
6) rajin2 kan diri masuk library

azam macam gempak je kan ?
semua org ada azam. tapi tak semua azam dapat dilaksanakan dengan sebaik mungkin.
depands kat diri sendiri jugak.
insyaallah; saya akan melaksanakan semua azam ni dengan sebaik mungkin.

to en boifren;
sory sgt tak dapat nak spent time dgn you selalu. skrg ni busy sgt la.
lepas ni, kita fokus study sme2.
yang penting, kita dapat capai kejayaan kita sama-sama. INSYAALLAH ;)
even nanti kita jarang jumpa, tapi i still syg you.
dun wory okeyy ;)

to all kawan2 semua yang kenal saya;
sila support saya dalam mencapai misi sem ni.
sokongan anda semua amat saya perlukan. HEHE ;)


okeyy, enough membebel pagi2 buta ni.
saja update blog lepas stress study law. HAHA.
jum sambung study balik ;)

iloveyouguys <3






1 comment: