Instagram

About Me

My photo
i still dream of you sometimes. Shhhh. Keep quite and continue reading.

07 October 2011

:(

rase mcm sudah lame sgt aku tak update blog ni.
maaf ye wahai en.blog. sy da abaikan awk la . sory ;(

now, aku nak story pasal life aku yang teramat la busy skrg nie.
asaimen berlambak2 .. belum cakap tutorial, presentation sume.
kadang2 rse mcm nak nanges pun ada tau .
tp, aku sedar. ni baru permulaan dalam hidup aku as a student.
da msok tahun dua nie memang busy la. tak kan la tak busy jugak mcm tahun 1 dulu. memang tipu la kn ?

dengan subjek yang makin susah.
takut tak boley nak survive jer.
aku mesti jadi kuat ;)
thanks pada semua kawan2 yang sudi bg support kt aku.
without korang aku tak akan jadi manusia yang sgt tabah mcm hari nie.
memang kdg2 aku terlebey emo, nanges sume.
tapi, its normal la bagi sorang perempuan mcm aku nie.

mybe for a few weeks nie , aku akan jarang update blog.
masa sgt2 la mencemburui aku sbg seorang manusia.
aku nak fokus lebey cket kt study nie.
kena study awl before exam. tak jd mcm dulu. kabut jer bila nak exam.

sebab rasa stress yang amat sgt, better aku balek rumah la.
rumah de la tempat terbaik utk release tension. rite kan ? hee ;)

plus macam rindu sgt kat AIN ;)









okeyy, nak balek. fullstop ;D


No comments:

Post a Comment