Instagram

About Me

My photo
i still dream of you sometimes. Shhhh. Keep quite and continue reading.

21 March 2013

burger bakar abg burn

salam korang? semua sihat? 
dah lama kot nak update blog, tp tak sempat?
*xphm kenapa rasa busy je, pdhl tak busy mana pun* hee

korang pernah mkn burger bakar tak? 
burger bakar apa yg korang pernah mkn? ce share sikit..

sebenarnya, hari ini nak cakap pasal burger bakar abg burn.
pernah dengar tak burger bakar abg burn?
sape yg pernah dgr tu, baguih la.
 yg xpernah dengar tu, mehh aku nak citer cket.

tapi, jum layan gambar dulu. 
*saja nak bg korang semua terliuq tengok burger2 ni*

korang mesti dah terliuq giler kan> hahha
burger bersusun* yummy*
ni salah satu burger tower. harga? tanya abg burn sendiri. hehe

gambar kredit kepada: fb abg burn :)

dah dua kali aku makan burger abg burn ni.
1st dulu tahu pun sebab ada member bgtahu.
aku makan dekat branch sg ramal, kajang.
sebab aku study dekat ukm, so dekat je dengan sg ramal ni.
kalau korang nak tahu branch mana lagi ada, just klik link bawah ni:

nak makan burger ni, korang kena betul2 kosongkan perut. 
sbb bagi aku, even makan yg biasa punya pun dah cukup kenyang.
tak tahu la pulak korang punya perut mcm mana, hahhaha *gelak jahat*

HARGA?
aku rasa harga, memang berbaloi dengan dia punya rasa. 
kira mcm  puas hati la. budget dalam rm10 sorang pun dah cukup.
boleh beli yg original (samada beef/chicken), boleh minta tambah cheese. depands kt korang la,
and yang paling suka side dish dia,
ada cheezy sausage. perghh! sedap gilorrr :)
utk menu, klik link dibawah ye,

*ni cheezy sausage yang aku cakap. 3ketul, RM1.50. ni memang besthhh sgtt :)

KEBERSIHAN?
so far, aku rasa diorg sgt menjaga kebersihan.
sebabnya,korang boleh tgk dari cara pemakaian diorg,
diorg memang wajib pakai penutup kepala dan glove.
korang2 tak payah risau la.
  innshaAllah, bersih dan suci la. *hee*



gambar pekerja yg siap bertutup kepala dan pakai glove.

last aku makan time tu, aku order normal beef + side dish cheezy sausage.
memang puas sgt. nak habiskan pun mcm tak larat, sebab dah kenyang sangat.
korang kena try tau :)
*sorry gambar xde, sebab gambar semua dekat phone, tak reti update belog guna phone. makanya gambar tak dpt nak tunjuk. heheee. ampunn ye korang *

kalau nak apa2 info mengenai burger bakar abg burn ni,
just LIKE diorg dekat fb. segala info korang nak ada dekat situ :)
dan korang kena alert, sbb kadang2 diorg akan buat promotion la, burger RM1 n etc.
so, kena rajin2 jenguk2 page diorg tau :)











No comments:

Post a Comment